خبر داغ در مورد انگ

MRR

عکس های مختلف

داره باورتون میشه؟؟؟؟ نه نمیشه اما من چون بهش اعتماد دارم میگم راست  میگه برای اطلاعات بیشتر به وبهش(http://www.acartoon.loxblog.com/) سر بزنید همه چی رو واضه + عکس و داستانش توضیح داده زود زود  برین اگه آنگ واستون مهمه برین باییییییییییییییییییییییییییییییبرای روح آنگ


نظرات شما عزیزان:

كاتارا
ساعت14:49---9 فروردين 1392
من هم خيلي دنبال اواتار 13 گشتم ولي پيدا نكردم ولي وقتي رفتم سي دي فروشي همه ي قسمت هاش را خريدم تازه پرشين تون هم تا اخر داد

ساکا
ساعت21:35---27 دی 1391
عکسا تون عالی و خوبه وخیلی بد
نیست . خوب بلدید چه عکس هایی بیارید ها. قربون بروبچ بای


ساکا
ساعت21:30---27 دی 1391
ببخشید شما اواتار رو از کدوم شبکه می بینید؟ اگه میشه لطفا فرکانسش را بهم بگید؟ دل تنگشم.



پاسخ:قبلا وقتی کلاس پنجم بودم توی rai cloup میداد البته هنوزم میده


ارمینا
ساعت11:31---17 آذر 1391
شوخی می کنی؟

لوسیا
ساعت21:28---1 آذر 1391
انگ عزیزم به من بگو چه شده

ساکا
ساعت22:04---9 آبان 1391
لطفا درست بگو چی شده من به انگ ایمان دارمپاسخ:خوب انگ میمیره

avatar
ساعت20:39---30 ارديبهشت 1391
همش دنباله اواتار 13 هم ولی پیدا نمی کنم

هستی
ساعت10:23---26 ارديبهشت 1391
سلام ایدا دلم برات یه ذره شده بود اره من قبل از تو فهمیدم ای روز گار مگه نه به وبلاگم سر بزن بای
پاسخ:منم


محمد رضا ا
ساعت20:49---15 ارديبهشت 1391
خیلی مطلبو باحال نوشتی

واقعا کارت عالیه .

شاید من بتونم داخل 1 ساعت عکس و کلیپ از چیزایی رو که ندیدم با اسم خودم بزارم ولی خوب تو یه چیز دیگه ای
پاسخ:مر300000000000 ازطریفاتت تو هم خوب بلدی طریف کنی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 15 / 2 / 1391برچسب:عکس اواتار اخرین باد افزار, عکس اواتار کاتارا ساکا , عکس جدید اواتار اخرین باد افزار,ساعت 7:16 بعد از ظهر توسط ایدا|


آخرين مطالب
» یک عکس از اواتار اخرین باد افزار
» سال 1392 مبارک
» مطلب بنویسید
» عکس هایی از اواتار اخرین باد افزار
» معرفی وبلاگ جدیدم
» دلایل این که دیگه زیاد نمیام توی وبهم
» انگار دیگه لوکس بلاگ لوکس بلاگ نیست
» روز دختر مبارک
» نظر سنجی در مورد کارتون اواتار
» سلام ویژه
» عکس هایی از آنگ
» عکس هایی از کاتارا
» عکس هایی از کورا
» عکس از مجموعه کارتون آواتار
» *دانلود کارتون آواتار کورا*
» *ایجاد لوگو برای وبلاگ*
» خبر داغ در مورد انگ
» خبر در مورد آنگ
» عکس اواتار اخرین باد افزار داستان تصویری عاشقانه سری 2
» عکس اواتار اخرین باد افزار داستان تصویری عاشقانه

Design By : Pichak